30 mai, 2008

AMINTIRE

Biografie Malis Denisa
nu pot sa spun ca am o biografie foarte interesanta.... M-am nascut in Sibiu la 3 ani m-am mutat cu familia in Avrig. Incepand cu clasa a doua am scris poezii dar la un nivel foarte restrans ,apoi prin clasa a 5-a am publicat intr-o revista poezia "Amintire" dupa care au urmat altele,dar "Amintire" a fost prima mea poezie publicata...
Sunt un nod de reveire, Sunt o floare cu aroma, Sunt o umbra,o amintire, Sunt o lacrima de roua Sunt un fluture venit din amintire Adunat din pulbere de praf, O fantasma ce inoata in iubire Ca un inger fermecat... De unde vin eu nu e nici timp nici loc, Nu e nici viata nici noroc, Nimic nu trece dar nici ramane, Caci toate-s azi si azi e maine...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog