19 mai, 2008

galeria de artă vie

Galerie de arta vie II de Paul Gorban [Paul Gorban] 2007-10-15 | | stătea adunată sub pasaj cum stă o vrabie pe-o candelă stinsă îşi umplea stomacul cu unghii vechi părul şi-l agăţa de resturi mă privea prin haine mă dezvelea de ascuns cu buzele prindea nori de fum de ţigară şi-i sufla pe ochii de canal gânduri albe. atunci porumbeii se ridicau începeu să-i împingă zborul acolo unde tramvaiele nu calcă frunze acolo unde bărbaţii nu au păcate dacă iubesc o umbră. se lăsa pe spate pănă se făcea o roată mă lua de mână mă plimba prin catacombe ca printr-o galerie de artă vie unde Dumnezeu nu îşi semnează opera decât suflând-o. Ioana stă de ceva vreme printre artişti doar ca să înţeleagă mersul ei pe pânză îşi ridică ochii mă priveşte un graffiti şters de ploiae atunci îşi muşcă un deget şi mă umple de sânge © ablog.ro | Termeni si conditii de utilizare | Contact | design by Gatart

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog