14 mai, 2008

GLUMITZE

  * Daca intr-o zi femeia pe care-o iubesti ti-e infidela si iti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca... ai coarne, boule, nu aripi! * Femeile sunt exact ca traducerile: cele bune nu-s fidele, si cele fidele nu-s bune. * Un tip si o tipa fac dragoste. El ii spune: 'Iubito, fiindca esti prima mea femeie, o sa-ti spun Eva.' Ea ii raspunde: 'Iubitule, fiindca esti al 407-lea, o sa-ti spun Peugeot.' * Barbatul: Nici nu stiu pentru ce porti sutienul, si asa nu prea ai ce pune in el! Femeia: Lasa, ca doar si tu porti chiloti... * Un barbat la librarie: As dori cartea cu titlul 'Superioritatea barbatului fata de femeie'. Vinzatoarea: Utopie si sf-uri gasiti la etajul 1, va rog ! *Fiul: E adevarat, taticule, ca in unele parti ale Africii barbatul nu isi cunoaste sotia decat dupa casatorie? Tatal: La fel se intampla in toate tarile, fiule ! * Cand un tanar proaspat insurat are o figura fericita se stie de ce. Cand un barbat insurat de 10 ani are o figura fericita, te intrebi de ce. * Cand un barbat deschide portiere masinii sotiei sale de un lucru poti fi sigur: ori masina e noua ori femeia! * Casatoria serveste la impartirea problemelor pe care nu le-ai fi avut niciodata daca ai fi ramas singur * Sotia ii spune sotului: - Mai bine ma casatoream cu dracul decat cu tine ! - Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange e interzisa! * Sotul se intoarce din delegatie, isi agata haina in cui si-si salute sotia cu o strangere de mana. - Nu mai vrei nici macar sa ma saruti?? - Termina cu prostiile draga! Dupa zece ani decasnicie iti mai arde de orgii? * - Tu iti iubesti nevasta? - Cand ne-am luat, o iubeam asa de tare incat imi venea s-o mananc. Acum imi pare rau ca n-am mancat-o atunci. Acum e prea tarziu, e atoasa. * Nevasta-mea ma saruta de fiecare data cand vin acasa. - Asta da afectiune! - As...E investigatie! * Nevasta isi surprinde sotul in bucatarie cu un plici de muste in mana. Il intreaba: - Ce faci mai aici? -Omor muste... -Si ai omorat vreuna? -Trei masculi si doua femele. -Dar cum le recunosti? - Masculii i-am omorat pe o cutie de bere iar femelele pe telefon... * Un barbat punea niste flori la mormantul mult-iubitei sale mame decedate, cand remarca un alt barbat in genunchi la un mormant. Barbatul parea ca se roaga cu o intensitate profunda, repetand: -- De ce a trebuit sa mori? De ce a trebuit sa mori? De ce a trebuit sa mori? Primul barbat se apropie de el si ii spuse: - Domnule, nu vreau sa ma amestec in suferinta dumneavoastra privata, dar nu am vazut niciodata atata durere. Pe cine jeliti? Un copil? Un parinte? Indureratul isi aduna gandurile pentru o clipa, apoi raspunse: - Primul sot al nevestei mele... Secretara noua Nevasta unui director afla ca el are o noua secretara. Vine directorul acasa, nevasta il ia in primire: - Secretara asta a ta are picioare frumoase? - N-am bagat de seama. - Ochii ce culoare au? - N-am observat. - Dar de-mbracat, cum se-mbraca? - Foarte repede. Gelozie. Adam se intoarce acasa noaptea tarziu. Eva, care il astepta fara sa doarma, il ia in primire: - Te vezi cu alta femeie, nu-i asa? - Nu fi proasta, tu esti singura femeie de pe Pamant, ii raspunse el. - Mai tarziu, in timp ce dormea, Adam se trezeste gadilat pe spate. - Ce faci acolo draga, ma gadili ??? - Tu ce crezi, fraiere...? Iti numar coastele !!! Un tip se plange prietenului sau: 'Am avut totul... bani, o casa frumoasa, o masina faina, dragostea unei femei superbe... Apoi, dintr-o data totul a disparut in neant...' 'Pai, cum asa....?' intreaba mirat prietenul. 'A aflat nevasta-mea...'

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog