30 mai, 2008

Pentru tine

clik aici pentru a citi mai multe poeme  
DACĂ DORIŢI SĂ CITIŢI CELE MAI FRUMOASE VERSURI PE CARE CINEVA LE-A PUTUT SCRIE ADOLESCENTĂ FIIND, ATUNCI VĂ INVIT SĂ CITIŢI RÂNDURILE URMĂTOARE  SUPERB - SUPERB - SUPERB - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - de malis denisa [dj-made ] 2008-05-21 | | Te-am criticat de-atâtea ori, am şters din tine zeci de rânduri, Dar tu nu ai dorit să mori deşi te-am prins in patru scânduri. Mi-aş fi dorit sa pieri în noapte, să uit că te-am avut cândva, dar mă trezeşti mereu cu şoapte ca să te pot din nou crea. Puterea ta adesea mi se arată-n vise şi-n gând încerc zadarnic cuvintele-ţi s-omor şi tot puterea ta in zeci de rânduri zise: "Poeţii mor odată cu versurile lor"...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog