05 iunie, 2008

Un hamburger de 5000 de $

Oricat de incredibil ar parea, exista si asa ceva: un hamburger de 5.000 de dolari. Desi adept al bucatariei frantuzesti, exclusivistul restaurant Fleur de Lys din Las Vegas isi ispiteste oaspetii cu propria versiune a unei specialitati clasice a bucatariei americane: hamburger-ul. Hamburger-ul botezat sugestiv "Fleurburger 5000" este, fara indoiala, un sortiment mai rafinat decat oricare altul. Si asta pentru ca "Fleurburger 5000" este preparat din delicioasa carne de vita Kobe acoperita cu sos fin de trufe si servit pe o briosa cu trufe. De asemenea, exclusivistul hamburger este insotit de o sticla din cel mai bun vin Chateau Petrus din anul 1990, servit intr-un pahar de cristal cu picior, pe care oaspetii il pot lua acasa. "Fleurburger 5000" pare un hamburger absolut delicios, dar are si un pret pe masura: 5.000 de dolari este suma pe care o pretinde. Insa pe langa deja celebrul hamburger, sticla de vin si paharul de cristal, in acesti bani mai este inclusa o portie (identica) pentru insotitor, precum si un certificat trimis prin posta, ca dovada a extravagantei insusite.

2 comentarii:

  • MistyQue says:
    17 septembrie 2009, 18:41

    cata rautate poate exista in lume! numai pentru bani suntem gata sa exterminam o specie atat de frumoasa... mi-e rusine ca sunt om!

  • RADU VASILE CHIALDA says:
    17 septembrie 2009, 18:58

    eu sunt doctorand la filosofie
    azi am fost admis in anul doi de studii
    pe o lucrare cu tema, barbaria, mutatii axiologice contemporane
    acesta este unul dintre aceste aspecte care ilustreaza o astfel de mutatie
    ma bucur ca ai scris
    si mie mi-e rusine ca sunt om uneori
    dar nu mai am ce face
    nu m-am nascut animal desi as fi vrut
    ...
    pacat ca sunt printre putinii alaturi de tine care gandesti la fel
    poate lumea ar avea o alta fata

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog