30 octombrie, 2008

Rrrr-egrete pictate (cu mama natură) 2008

RADU VASILE CHIALDA

Din ochii iubitei mele vii, Eu am ales să cad şoptind, În vidul prelung al privirilor ei Aiurea aruncate spre mine. Din pietre de râu smaralde, Am pictat petale transparente de trandafir, Pe şevaletu-nrămat de vişin tomnatic Ţi-ai aşternut tu pletele-ţi de vin. Eu ţi-am sorbit feteasca albă  Ca spumele-n vâlcele repezi, Iar tu mi-ai secătuit aorta De sângele-mi băbească neagră .  Te-ai îmbătat din seva mea albastră Şi mi-ai pozat pe pânză, M-am ameţit din părul tău de blondă Ca tu să-mi stai drept muză. Încă mi-aduc aminte cântul Ce-ţi poartă glasu-n gând la mine, Ce mă-mbăta cu versuri calde De la-la-la, de vin, cu tine… Mai ştii când te-am ţinut în palme Şi tu din aripioarele-ţi de flutur Mai dus departe-ntre pereţi pictaţi Cu nori deschişi pe cer senin? Şi te-am pictat natură dragă Cu sânii dezveliţi de pensula-mi virgină, Să îmi zâmbeşti mereu de dincolo de ramă Şi să îmi spui de sus din cui: tu încă eşti de vină.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog