05 octombrie, 2008

SECOND HAND

Iubesc... călcâiele pătrate ale tocurilor pantofilor tăi, apăsarea feminină a călcâielor înnegrite de ştrampeni şi urma flecurilor pe asfaltul trotuarelor încinse de pasul tău legănat. Ascult... foşnetul fustei tale de fâş second hand, frecat în ritmuri dansante de muşamaua poşetei de firmă şi sunetele estompate de strânsoare ale curelei de piele-ndoită. Urmăresc... talia formelor tale neaţa de vreme, fără duminici, aşa cum sorb când beau cafeaua, izul de zaţ şi fumul de kent. Văd... talia ta-ntre două forme, pe care le doresc. Şi-ţi mişti adesea păru-n vânt să-i simt parfumul de nuşcele ce s-ambibat în bucle negre şi-n onduleuri ciufulite ca să mă-mbeţi mereu pe stradă ştiind că ochii-mi te privesc. Îţi urmăresc sacoul verde pân` la intrarea-n gară, iar eu te pierd... privirea-mi scurtă se-opreşte în poarta fabricii de rame.

2 comentarii:

  • Roderick says:
    13 octombrie 2008, 14:05

    Frumos...

    Uneori intreg spatiul urban ( ca sa nu spun "spatiul uman" ) mi se pare un second-hand urias, in care putem cumpara doar chestii folosite in prealabil de altii - mai ales ideile.
    Lucruri care si-au pierdut creatorul, legatura cu emanatia originara.

    Dar cat tupeu pe acest second-hand, sa se insinueze chiar in iubire... Nu-i destul ca florile sunt de plastic si mormintele din beton ?

  • RADU - VASILE CHIALDA says:
    14 octombrie 2008, 10:56

    Lumea este un imens conglomerat de second hand, un loc fertil de dezvoltare a alteritatii, insa, daca luam in consideratie unul din acele elemente care ne fac pe noi sa ne numim oameni, si anume iubirea, am putea crede ca mai eliminam efectul de descompunere a maselor in uniforme si clase si ne alina mediocritatea.
    Eu am sugerat aici doar acea parte aiubirii pe care obisnuim sa o numim atractie intre sexe, principiu care se rezuma doar la ceea ce ne invelesc si ne dau forme, anume hainele si accesoriile.
    Ele ne fac pe noi oare?

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog