31 martie, 2009

Zboară! Îngerul meu drag… Zboară!...

Ne-am obişnuit să credem în îngeri, ne-am obişnuit să credem în aripile lor, însă câţi dintre noi ne-am obişnuit să dăm din aripi asemenea lor? Dacă le dăm lor rugăciunile noastre să le ducă în faţa Mântuitorului nostru, aceştia ar da din aripi în semn de bucurie pentru că le-am încredinţat o misiune, ar da din aripi de fericire pentru că au ce arăta Stăpânului Lumii, Creatorului ei, a oamenilor şi a îngerilor. Dar noi? Noi am avea de ce să dăm din aripi? Oare noi oamenii avem aripi? Cu ce am putea să ne bucurăm sufletele în aşa fel încât să părem atât de uşori, să credem că avem aripi? Nu cumva prin a crede că şi noi putem fi asemenea îngerilor?  Primim aripi când ne rugăm. Primim aripi identificându-ne cu îngerul nostru păzitor care ne stă alături în timpul rugăciunii, când entitatea aceasta eterică, îngemănată cu sufletul nostru, construit din aceiaşi materie divină, se aşează la dreapta noastră şi ne încununează mereu ruga.  Primim aripi în momentul când armonizăm cu fiecare fiinţă divină, când credem cu adevărat în existenţa acestora. De asemenea purtăm aripi când numai cu gândul suntem la Dumnezeu şi la toţi cei care Îl înconjoară în lumină.  Purtăm aripi când suntem copii, când lumea în care ne aflăm ne înconjoară numai de iubire, zâmbete şi toţi ne dăruiesc câte ceva din sufletul lor, din cunoştinţele lor, întru a creşte mari, voioşi şi înţelepţi, aşa cum Dumnezeu ne consideră fii Lui, copiii Lui, pe care îi iubeşte trimiţând lor şi printre ei îngerii. Dar când dăm din aripi?... Dăm din aripi atunci când suntem însufleţiţi. Fiecare sfântă taină ne mai dă o şansă să zburăm. Ne înălţăm prima dată la Domnul prin botezul sufletului nostru şi absolvirea de păcatul strămoşesc, ne mai înălţăm după fiecare spovedanie şi împărtăşanie, apoi suntem aproape de cer în timpul cununiei şi tot astfel la fiecare etapă a vieţii noastre. Aşadar, zburăm! Purtăm aripi angelice şi le desfacem de fiecare dată când avem nevoie de un zbor alături de îngerii noştri. De ce nu am crede că putem zbura? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog