24 august, 2009

Bancuri de la Dan F. - merita citite, pe bune, garantez calitate

O femeie în vîrstă, ţinînd de lesă un căţel, se apropie de trecerea de calea ferată şi-l întreabă pe cantonier: - La ce oră vine trenul dinspre Mizil? - La zece treizeci. - Şi cel dinspre Ploieşti? - Dacă circulă normal, la unsprezece. - Acum cît o fi ceasul? - E nouă şi-un sfert. - Hai, Bubi, putem să traversăm.
Un tip ii povesteste unui prieten ce a patit cu o zi in urma: - Ma trezesc de dimineata si plec la serviciu. Cand ies din bloc, exact la scara, doi insi il bateau pe unul. - Si? - M-am gandit: sa ma bag, sa nu ma bag? Dar, tinand cont de faptul ca ma grabeam la serviciu, nu m-am bagat. La pranz, in fata restaurantului unde servesc de obicei masa, patru il bateau pe unul. - Si? - Ma grabeam spre masa, asa ca iarasi nu m-am bagat. Seara, cand ma intorceam acasa, la iesirea din metrou, opt insi il bateau pe unul. Acum, nemaiavand nimic de facut, m-am bagat. - Si? - Mama, ce l-am mai batut pe ala!
Dan dan: Doua furnici fumau iarba. La un moment dat apare elefantul. Cand il vad, furnicile se pun pe ras. Elefantul, mirat, le intreaba: -Ce ati patit mai? - Muahahahaha elefantule, vezi tu firmitura asta de paine? - Da. - N-ai curaj sa te sui pe ea! Elefantul pune un picior pe ea zi zice: - Poftim ca m-am suit!  - Muaahahaha elefantule cat esti tu de mare n-ai curaj sa iei cealalta firimitura de paine de pe jos si sa ti-o pui pe cap! Elefantul ia si cealalta firmitura de paine de pe jos si si-o pune pe cap. - Ha ha, furnicile se terminau de ras. - Ma acum ce mai este? - Moamaaaa, catamai sandwishul...
Nevasta unui detinut merge in audienta la directorul inchisorii.  - Domnule director, va rog sa-i dati barbatului meu o munca mai usoara.  - Dar, doamna, sotul dumneavoastra lipeste etichete pe sticle, vi se pare ca e greu?  - Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa un tunel...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog