19 septembrie, 2009

Păcatul de a rezista ispitei





de Radu Chaialda Vasile


M-am luptat orbeşte cu oglinzile iadului
Din sufletul amăgit de demoni.



– Nu, sclavul meu mânjit,
De viermii-amărăciunii, nu…
Tu nu vei fi orbit de dragostea ce-o porţi femeii
Ce firea-ţi tulbură mereu, şi gândul…
Ci ochii ei închişi la tine
Ce te opresc atunci când vrei
Să-i spui senin: Eu te iubesc!
Te-obligă să mai taci o vreme,
Şi taci.



Numai atunci amara ta dorinţă
Ce scuipă foc de dor, şi doare,
Numai atunci, din inima-ţi de jar
Ieşi-va pasiunea-adâncă
În fumuri de otravă,
Din rana sângerândă.



Şi-otrava ce din inimă-ţi se naşte,
Ca pasărea de foc din propria cenuşă,
Va ofili iubirea ce te-apasă
Şi-ţi îngrozeşte gândul scufundat.
Lăsă-l te rog pradă uitării
Şi dă-mi-l mie la-ngropat.



Aşa-mi şoptise-a demonului tunet
Când gândul mi s-a năruit.



– Dar nu!
Nu gândurile îmi sunt capcane
Şi inima mi plină de dureri,
Ci-a ta ispită plină de venin
Şi-a ta limbă de groaznic şarpe
Ce-n minte-mi poposesc şi vin.



Prefer să m-amăgesc cu foc,
Cu dragostea ce-o port femeii-nşelătoare,
Cu părul roş şi ochi de-ai tăi,
De spui că s-a născut din tine,
Decât să îţi rostesc credinţă
Şi paj al negurii să fiu.



Prefer să-mi duc păcatul de-a iubi
În cârca inimii ce-mi plânge.
Prefer să tac, să nu îi spun iubitei mele
Cât sufăr şi suspin se naşte
În urma robei ce o poartă,
Prefer să tac, tu diavol care mă iubeşti.

5 comentarii:

  • mirella says:
    19 septembrie 2009, 19:22

    A patra oara incerc sa las un comment... :D
    Asadar: Excelent blog, am si pus la mine un link. Doamne ajuta ca mai exista oameni ca tine.
    Cu drag, mirella
    (Sper sa nu apara 4 commenturi identice...;))

  • RADU VASILE CHIALDA says:
    19 septembrie 2009, 19:27

    se pare ca este doar un singur comentariu
    ma bucur ca am oameni care ma apreciaza
    nu stiu de unde esti si cu ce te ocupi, dar nu sti cat de bine imi pare si cat de mult imi creste inima cand primesc aprecieri, mai ales ca pun pasiune in ceea ce fac, mai ales cand este vorba de cultura, si cand spun cultura, spun cultura pentru si de orice fel.
    daca iti place foarte mult, poate vom putea colabora pe mail
    chialdabyvass@yahoo.com
    aceasta este adresa mea de mail
    o zi buna si numai bine sa auzim despre noi si despre cei pe care ii apreciem

  • mmary says:
    20 septembrie 2009, 01:49

    "Prefer să-mi duc păcatul de-a iubi
    În cârca inimii ce-mi plânge.
    Prefer să tac, să nu îi spun iubitei mele
    Cât sufăr şi suspin se naşte
    În urma robei ce o poartă,
    Prefer să tac..."

    foarte frumos, interesante versuri...

    "– Dar nu!
    Nu gândurile îmi sunt capcane
    Şi inima mi plină de dureri,
    Ci-a ta ispită plină de venin
    Şi-a ta limbă de groaznic şarpe
    Ce-n minte-mi poposesc şi vin."...

    se pare ca tot prin ganduri iti vin ispitele ce te arunca in capcane...:)

    o seara frumoasa ...fara ispite..

  • mmary says:
    20 septembrie 2009, 01:55

    "Prefer să-mi duc păcatul de-a iubi
    În cârca inimii ce-mi plânge.
    Prefer să tac, să nu îi spun iubitei mele
    Cât sufăr şi suspin se naşte
    În urma robei ce o poartă,
    Prefer să tac.."

    frumoase , interesante, profunde versuri....

    "– Dar nu!
    Nu gândurile îmi sunt capcane
    Şi inima mi plină de dureri,
    Ci-a ta ispită plină de venin
    Şi-a ta limbă de groaznic şarpe
    Ce-n minte-mi poposesc şi vin..."

    se pare ca ispitele-ti vin tot prin ganduri chiar daca ai dorit s-o ia pe alta cale:)

    O seara frumoasa si fara ispite iti doresc !

    E foarte greu sa lasi un comentariu la tine, se tot sterge camd il publici, iar blogul se incarca foarte incet...Am avut si eu acest sablon, si l-am schimbat din aceleasi motive...:)

  • RADU VASILE CHIALDA says:
    20 septembrie 2009, 08:39

    comentariile nu se sterg
    sunt primite pe adresa mea de mail
    si asteapta aprobarea
    astea sunt setarile blogului adoptate de mine, intentionat
    am primit si comentarii cu injurii si cuvinte dojenitoare la adresa mea
    asa ca am preferat o securizare de acest fel

    multumesc inca o data pentru interesul pentru acest blog
    e facut cu pasiune
    scriu de placere

    ma bucur ca iti plac versurile mele
    am o categorie la paginile mele sus stanga
    ULTIMELE MELE VERSURI
    sau la
    tonomatul cu vise
    unde imi intalnesti versurile
    tonomatul cu vise este un volum deja publicat in 2007 si premiat
    lucrez la un aldoilea ale carui versuri sunt in categoria Ultimele mele versuri

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog