02 octombrie, 2009

Lumina Albastră vs. Lumina Roşie

(unei roşcate)

de Radu Vasile Chialda 

Lumina ce-am primit-o de la tine
Şi vraja ce-o înfăşura,
Ca două aripi îngereşti
Cu pene rupte din putere,
Îmi vindeca privirea moartă
Şi-adânc pierdută-n spaţiu,
A ta menire-angelică
Şi fără nume,
Să mă-mpresoare cu iubire
Să-mi ungă rănile de-albastru,
Iar ochii tăi de Soare Roşu
Ce-n inimă mi s-au înfipt,
Lăsând ventricul drept să sece,
Pompând lichidul dragostei
Prin vene-albastre,
Spre creierul în pană de idei.
  
Privirea ta focoasă
Şi părul roşu lins pe umeri,
Ce-obrajii pistruiaţi
Ţi-nseninează,
Îmi leapădă din minte
Şi ultima fărâmă de dorinţă,
Iar lacrimile ce-ţi brăzdează
Transversal pomeţii,
Îmi spun că n-am murit
Din dragoste de Lună,
Ci-am înviat lâng-o făptură
Mai albă şi mai pură,
Lângă un înger ce m-alintă
Cu plete roşii lungi
Şi nu cu ură.

1 comentarii:

  • Foisor says:
    3 octombrie 2009, 11:42

    :-)

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog