04 noiembrie, 2009

Cărăuşul de-apocalipse




(timpului spiralat)



de Radu Vasile Chialda 






Am închis ochii în plină gară,

Aşteptând ultimul tren

Care duce spre tărâmul

Apocalipselor de vară.



M-am retras ştrengăreşte

În sala de aşteptare a viselor trecute,

Crezând că mi le voi aminti

Înainte de a le uita pentru-o eternitate.



Mi-am ţinut ochii-ntre-deschişi

Mult înainte de-ai închide de tot,

Sperând că voi găsi-ntre timp

Un final fericit al visului din noaptea trecută.



Însă peroanele gării dintre lumi

Şi forfota călătorilor captivi,

În staţia timpului cu semafoare programate de toamnă,

Mi-au tulburat scenariul ultimului episod pe Terra.



Înainte de-a fi închis ochii-ameţiţi de lentile şi rame,

Părăsit de ultima picătură de voinţă şi vlagă,

Mi-am verificat sacoşa de gânduri

Şi-am dus la gunoi o parte din ele.



Apoi am adormit amintindu-mi

De vânzătorii de-apocalipse,

Din Târgul Imaginarului de la capătul lumii,

Un port la Marea Amăgită de vreme.



În trenul care nu se mai întoarce

În vagonul nouă punct şapte şase trei,

În compartimentul scenariilor mai puţin credibile,

Mă aşteptau înghesuite, bagaje de sfârşit… de iarnă.



Am sperat până în ultima clipă

Să am un biletul fals…

Am sperat să vină primăvara. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog