01 decembrie, 2009

GANDURI PENTRU MARIA


Când eram aproape de periplul meu pe Masivul Ceahlău, nu îmi era gandul decât la cât mai este pană să ajungem jos în Durău... Cu cât mă apropiam mai tare de aceasta localitate mică, turistică, dar mai mult pustie pentru această perioadă a anului, cu atât mai mult îmi doream să ajung mai repede aacasă... Mă dureau gambele şi vârful degetelor mai mult decât cu o zi înainte, când am urcat pe o distantă mai mare... La coborâre se pare că este mai greu, fixezi greutatea mai mult pe picioare, iar frânele trebuie să aibă aderenţă mai bună...
Era seară când am ajuns în Durău, de fapt era chiar întuneric... Abia se mai vedeau câteva luminiţe...
Mai aveam, totuşi, câteva minute bune, aproape o ora, până să vina maşina de Iaşi. Răbdarea era apăsătoare... Dar, cu toate acestea au fost două zile frumoase... Deosebite... Se spune că dacă eşti într-un loc nou trebuie să iei o piatră în gură... Aşa de bun venit... Eu am luat trei pietre de pe Vârful Toaca... Până a venit Maxi Taxi am zăbovit cu prietenii la o cafea... la Vila Maria... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog