24 ianuarie, 2010

Demonul iubirii se destăinuie



Mariei Marin

M-am înţeles cu blestematul Hades
Pomenind
De dincolo de măşti
De piatră arsă-n chinuri
De tine, iubita mea
De dincolo de Stix.

Şi ţi-am salvat nemurirea
Semnând
Un pact de-oţel
Călit în focurile adâncului Tartar
Vânzându-mi Duhul Sfânt.

Mi-am cumpărat murirea
Împrumutându-i morţii
De-arhanghel, aripi ale mele
Până ce-mi voi ispăşi-ndrăzneala.

Căci nu-mi voi osândi uitării
Al chipului de Moire surâs
Când întru viaţa-mi mi te-a pus
Fiinţă bahică a non-carnalităţii.

Din înger dornic de pieire
Ce-am vândut
Acum mi-e mântuire
Căci am pierdut
Dar m-am ales cu tine
Iar moartea-ţi… mie
eu mi-am dat-o.

Acum, ne-a mai rămas iubirea
Ce aripile-mi înapoi nu mi le poate da
Doar poalele-ţi trecute
Prin apele uitării
De-ar trece ude peste mine
Iubiri-ţi în Demon, eu voi transforma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog