24 februarie, 2010

Pauza... O noua etapa in viata mea

Se pare ca viata este un dute-vino continuu... Dar nu totdeauna... Doar atunci cand intervine ceva care sa te disturba din activitatile tale zilnice, sa te scoata din acel dute-vino monoton... Cand scri, cand creezi, cand elaborezi cateceva conform cu directiile trasate anterior.
Atunci cand dispare acel continuu constant, apare pauza... Mometul de recreere.
Am lipsit trei sau patru zile din peisajul blogaritului, messuitului si e-mail-itului.
 Am redeschis in seara aceasta calculatorul, am inceput sa imi verific casuta de mail si am constatat ca am peste 100 de mailuri, 3 comentarii pe blog pe aceeasi postare si peste 10 offlineuri pe messenger.
Dupa cateva minute am scos agenda si am notat ce am de facut... Credeti-ma!... Daca ar fi sa ascult si sa urmez agenda mea de lucru pe urmatoarele zile ati ramane uimiti sa aflati ca am nevoie vreo 4 zile cu cate 28 de ore pentru a le rezolva pe toate.
Si eu credeam ca ziua mi se pare din ce in ce mai mica...
Dincolo de toate acestea pauza mi-a prins bine... Cu toate ca m-am procopsit cu o mare durere de picior. 
Dar dincolo de orice am avut de facut si orice mi s-a intamplat, am petrecut cele mai frumoase clipe alaturi de Maria.
O pup dulce si ii spun Te iubesc! de aici din Iasi, de Dragobete.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog