16 februarie, 2010

Sarut-mana

părinţilor mei 
Sărut-mâna tată!
Tu bătrân,
Cu frunte lată.
Sărut-mâna mamă!
Tu femeie sfântă,
Cu inimă frântă.

Te ascult părinte
Şi îţi dau bineţe;
Te salut din poartă,
Am plecat în lume…
Nu mai stau!
Tristeţe.

Te iubesc mămico!
Şti că ţin la tine;
Te salut din uşă,
Am plecat din casă…
Am să-ţi scriu aici,
De mine.

Voi părinţi din care
M-am născut cu viaţă,
Voi ce staţi pe pragul casei
Aşteptând să vin,
Priviţi adânc în faţă
Şi treceţi peste greutăţi şi chin.

Mă voi întoarce-n casa voastră
De lumea nu m-o vrea cum sunt,
Vă voi cinsti mereu de-acolo
Din pseudo-paradisul lor.
Al tău fiu… Tată cărunt,
Mamă… Băiatul tău, fecior.

4 comentarii:

  • Laura`s Leckereien / Bunatatile Laurei says:
    17 februarie 2010, 00:34

    Buna D-le Radu Vasile!
    Aceste vesuri sint minunate si cu sigurnta ecoul cuvintelor atinge mai mult sau mai putin inima si sufletul fiecaria care l-e citeste!

    Felicitari si toate cele bune D-vostra si Parintilor D-voastra!!!

    Cu deosebit respect si prietenie,
    Laura S.

  • RADU VASILE CHIALDA says:
    17 februarie 2010, 07:19

    multumesc mult laura
    macar atat sa le daruiesc si eu
    multumirea cuvenitapentru ca altfel nu stiu cum sa intorc felul lor de crestere a fiintei mele

  • Anonim says:
    17 februarie 2010, 09:55

    foarte fain, felicitari pentru inspiratie si talet. mama si tata vor fi foarte mandri de tine :)

    Cristina

  • Bogdy says:
    21 februarie 2010, 14:11

    Emotionant... nici nu stiu ce sa scriu mai mult.
    Bogdan.

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog