08 iunie, 2010

Schopenhauer Strasse - foto-poveste

4 comentarii:

  • Anonim says:
    8 iunie 2010, 07:17

    Trebuie sa faceti o vizita si prin Treptower...O sa vedeti ca si acolo copacii sunt...numerotati...:)

  • Radu Vasile Chialda says:
    8 iunie 2010, 12:32

    ma bucur de sugestie, am sa mai fac o vizita si acolo, desi am mai fost... deocamdata eu locuiesc aproape de Schopenhauer Strasse, pe Wasgen Strasse, si incerc sa prezint imprejurimile, mai ales ca eu studiez filosofia iar numele lui Schopenhauer m-a atras instantaneu... am fost si in Treptower si am vazut ca si acolo sunt numerotati, de fapt in tot Berlinul, cred ca este o inseriere, o evidenta a lor.
    Apropo... Roman/ca in Berlin cumva?... contact: chialdabyvass@yahoo.com

  • FIRME says:
    11 iunie 2010, 13:09

    Asta da dovada ca este pretuita natura ,....

  • Radu Vasile Chialda says:
    11 iunie 2010, 14:28

    SI EU CARE MA GANDEAM SA NU INSPIR NICI O PROBLEMA ECO IN ACEST POST... ORICUM O REMARCA DEOSEBITA... AM DORIT DOAR SA TRANSMIT SIMPLITATE SI NATURALETE... IN COMPARATIE CU CE SE INTAMPLA IN ROMANIA, CAND, DACA AI, ASA CUM AM LASAT EU IN FATA PORTII, A CASEI SI A GARDULUI, DOAR NISTE BOLOVANI CARE PAVEAZA TRECEREA, ASTA SI DIN LIPSA DE PIATRA CUBICA, SI IN NICI UN CAZ TURANT BETON SA SE ARATE NIVELUL DE TRAI SI SNOBISMUL TIPIC BALCANIC, ESTI UN OM NUMIT DELASATOR.
    NIMINI IN ROMANIA, DATORITA FAPTULUI CA MAI EXISTA VERDE SI NATURA INCA NEPRIHANITA SI INCA NATURALA, CU MICI EXCEPTII PRECUM VALEA PETULUI ORI LACUL POLUARII, ETC., NU SE GANDESTE SA PASTREZE SI MICA RAMASITA DE IARBA, DE PAMANT, DE SIMPLITATE SI NATURALETE...
    GERMANII, DESI AU DISTRUS NATURA, DACA LE-A MAI RAMAS UN PETEC IL VALORIFICA CU MAXIMA RESPONSABILITATE...
    multumesc mult pentru aceasta remarca

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog