20 iulie, 2010

Curios - BinLaden, E-uri şi Fotbal înclinat

  
Începem cu cea mai mare curiozitate, cea a unui copil care este curios din cale afară. Marea lui dilemă, se pare, este să vadă ce se află dincolo de materialul fustei... Dar marea mea dilemă este, cine l-ar lăsa să afle... Oricum, este ceva sub fustă... Iar, dacă acest copil e mânat de curiozitate, femeia din poză pare să îi facă plcere să îi satisfacă acestuia curiozitatea, aplecânduse niţel... Vedeţi îndoitura genunchilor?
  
Şi acum ceva din Romania... Credeaţi că scăpăm din categoria curiozităţi?!... Ei bine, nu. De fapt e din categoria, culmea culmilor. Aici e vorba de un teren de fotbal în pantă... Pesemne cei care l-au construit au spus că numai aşa ies din anonimat, inventând fotbalul înclinat. Iată că au reuşit. Bravo lor!
  
Dar asta este cea mai tare dintre toate... Dacă vedeţi ce scrie acolo, bravo... vouă. Eu nu am văzut din prima. A trebuit să mă folosesc de o explicaţie de sub poză, pe care eu nu o să v-o dau... Ete, na!... Ce! Numai eu să mă fi chinuit să aflu?... Oricum... Nu scrie Ossama Bin-Laden!
  
Iar în final eu am să vă urez poftă bună! Nu, nu pentru că ora mesei, ci pentru că sigur dacă vedeţi acest Hot-Dog vi se face foame... Mărturisesc că după ce am văzut această imagine, m-am hotîrât irevocabil... Nu mai mănânc niciodată aşa ceva... Nu pentru că o făceam des  până acum, dar uitându-vă la această imagine, parcă vă vine să vedeţi cum mustesc E-urile... Eu asta văd! Dar voi!?...

3 comentarii:

  • Mister Popey says:
    25 iulie 2010, 04:33

    Foarte tare terenul in panta :))

    La Bin Laden scrie Alive...nu e foarte greu sa iti dai seama.

  • Radu Vasile Chialda says:
    25 iulie 2010, 07:24

    da
    dar tot la bin laden deasupra lui alive ce scrie?
    la ochi si la cap
    iti dai seama?

  • Anonim says:
    11 noiembrie 2011, 00:29

    dead alive

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog