24 iulie, 2010

INTERZISA cersit

  

Acest semn care indica ceea ce nu ai voie a fost intalnit in Olanda:
pe scurt 3 chestiuni:

1. De ce in Olanda, cea mai libertina tara din Uniunea Europeana? 

2.  Daca tot au pus un semn in limba romana de ce nu l-au scris corect? Astfel dau dovada de neprofesionalism si batjocura, la adresa Romaniei si a limbii noastre, desi suntem membri ai aceleiasi comunitati politice.

3. Chiar daca, probabil, s-au saturat si ei de cersetorii romani, care, sa fim seriosi, ne-au facut de ras peste tot unde au fost, puteau sa renunte la un astfel de semn de interzicere si sa actioneze cu legea in mana, sa intervina politia sau fortele de ordine pentru a scapa de cersetori si muzicanti.

RUSINE, halal imagine avem noi in Europa! 

3 comentarii:

  • Mister Popey says:
    25 iulie 2010, 04:29

    Intr-adevar sunt multi "romani" care cersesc in Olanda , Italia , Spania sau Germania.Eu va spun sigur ca doar in buletin sau acte cum vreti sa le ziceti sunt romani.Nu o sa vedeti un roman cu mana intinsa niciodata - cei ce cersesc sunt tiganii pe care din pacate mult incep sa ii protejeze , uitand ca defapt ei ne fac tara de rusine.


    Acum incercand sa ii atacam putin si pe olandezi nu cred ca ei sunt in stare sa se ia de noi , cand au o tara plina de poponari.

  • Radu Vasile Chialda says:
    25 iulie 2010, 07:32

    eu locuiesc de ceva timp in germania si incerc cat de cat sa ma adaptez
    dar abia acum o luna am vazut un grup de tigani care s-au urcat in mijlocul de transport in care eram si eu, fara nici o jena, nespalati si zdrenturosi, poate si intentionat, s-au pus in fund si au inceput sa se tarasca cersind si cantand pentru bani... a fost pentru prima data cand m-am simtit prost ca roman.
    eu lucrez in invatamant si sincer multi stiu ca sunt roman si ma respecta, dar cand vezi la oameni, pardon, la tigani, dorinta parsiva de a se da schilod sa fie aplaudat pentru asta cu cativa centi , poate un euro sau doi, ma simt prost, pentru ca stiu in ce limba vorbesc ei si stiu ca sunt romani...
    in rest nu am vazut cersetori romani
    in berlin, unde sunt eu, am vazut cersetori spanioli, tigani spanioli... nu romani...
    poate in olanda or fi mai multi...
    dar de la a trata cu romania nu cu tigania... mi se pare lipsa de respect fata de noi...
    o tara de poponari si lesbiene...

  • Mister Popey says:
    26 iulie 2010, 14:35

    Exact asta spun si eu...niciodata nu o sa vezi un roman cu mana intinsa.Din pacate tiganii din Romania au si cetatenie , pe actele lor daca or avea asa ceva scrie Romania , plus ca ne mai vorbesc si limba.

    Germanii din ce stiu sunt mai civilizati decat olandezii , insa intr-un moment in care vor vedea tigani facand ceva in tara lor sa nu intre pe principiul lui Hitler si sa ii gazeze...Doamne bine ar fi.

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog