15 august, 2010

Facebook Tiganesc - profil de rromano

About me

Basic info Gender: Male

Current location: London, United Kingdom
Hometown: Mizil

Biography: eu smeker eram de mic, puradei den satra ma temea totz

Favourite Quotations: ce face fetele

Work and education

Employers: wit de trampet in de strit, BOSS 

University: scul ov laif 

Secondary school: meibi leiter 

Likes and interests

Activities: Shpritz 

Interests: blonde brune si tziganci

Music: tziganeasca autentica 

Books: Kinta Royala 

Movies: Gadjo dilo 

Television: alea romaneshti ks de tot kktu

link of this profile: Kamlo Djangavni 

2 comentarii:

  • 1acolo says:
    15 august 2010, 18:37

    am ras sa ma prăpădesc :|

  • Radu Vasile Chialda says:
    15 august 2010, 18:40

    crezi ca eu nu am ras?... inca am ras cu lacrimi... dar nu e de ras zic eu... este de plas... cum de au acesti oameni acces la internet... sau, daca nu cumva este o bascalie..., ceea ce cred eu ca este cea mai viabila explicatie...
    oricum merita sa razi inca o data...

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog