20 august, 2010

In Wohnung 207, 407 - me, me, and me again

  
Nu ştiu de ce întotdeauna ies cu ochii închişi... probabil e de la bliţ... oricum, eram la o piţa cu colegii de wg. la un restaurant terasă italian de pe Spanische Alee şi urmăream semifinala Campionatului Mondial de Fotbal... Acum aşteptam sa vină comanda...
  
 M-au prins... asta este... mi-au făcut poyă cu sticle de bere şi votcă cachacha... urma sa vina si coctailul de ananas şi green limo... hmmmm!... oricum nu ne-am imbatat nu ne-au ajuns... s-au strâns mulţi la câteva sticle...
Aşa se întâmplă... ca muştele la dulceaţă. 
  
 Mă credeam chitarist... de fapt, făceam curat... 

  
 Sincer... Abia în poză mi-am dat seama că vorbesc cu pereţii, Sailer era concentrat să iasă bine în poză...
O mică adunare de wg. 
  
Eu, Sailer şi Gino... la o partidă de cărţi... ce să faci!... aproape câştigam... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog