08 februarie, 2011

Scrisoare către cel mai bun prieten

Radu Chialda Vasile

Ce bine îţi stă astăzi, omule! Te-ai îmbrăcat cu veselia zilnică şi ţi-ai pus cea mai curată haină a zorilor, încălţările tale lucesc de speranţă, iar cununa ta de trandafiri radiază de lumină şi taină. Astăzi este sărbătoarea veşniciei tale, omule! Aşa că te rog să fii mândru de faptele tale şi să te înfăţişezi înaintea prietenilor tăi asemenea celui mai iubit dintre împăraţii lumii. Fii cel mai cald suflet de pe pământ şi încântă-i pe toţi locuitorii acestuia.
După cum ai observat, dragă prietene, ţi-am spălat toate hainele murdare pentru ca în această zi să arăţi impecabil. Am observat că de obicei nu ai timp de curăţenie, iar în aceste condiţii, ca un bun amic ce îţi sunt, m-am gândit că nu îţi strică o mână de ajutor. Am făcut patul, am scuturat aşternuturile tale, am alungat praful şi am ordonat hainele în dulap. Ca de fiecare dată, ai crezut că mama ta a făcut toate acestea. Eu nu sunt supărat, iert de fiecare dată orice îndoială a ta despre mine.
Însă, ieri, să ştii că m-ai dezamăgit. Ai uitat de întâlnirea noastră zilnică. Mare păcat! Aveam destule să îţi povestesc. Cumpărasem cele mai bune vise posibile şi voiam să ţi le dăruiesc cu mare plăcere. Pentru că nu ai venit, am preferat să le păstrez pentru altă dată. Alaltăieri era cât pe ce să nu mai vii la întâlnire, dar dincolo de lipsa ta de punctualitate, de altfel cronică, ne-am întâlnit. Astăzi te aştept din nou. Ştii tu… În acelaşi loc ca şi până acum.
Apropo, dragă omule! Te rog să nu mai crezi în toate minciunile lumii despre mine şi să nu mai dai importanţă acelor blasfemii care mi se aduc, cum că sunt o iluzie sau o fiinţă care populează doar imaginaţia bogată. Te rog să mă crezi pe cuvânt că sunt cel mai bun prieten al tău şi că dincolo de unele aparenţe prilejuite de materia din care suntem făcuţi, noi îngerii, apropierea noastră este mult mai reală decât crezi. Aura ta strălucitoare este cel mai mare cadou de prietenie pe care îl pot face unui om, un biet îngeraş ce poartă numele tău.
De asemenea, te rog să nu mă uiţi înainte de a te apuca de lucru şi promite-mi că de fiecare dată când ai nevoie mă vei chema şi-mi vei cere ajutorul. Eu astăzi sunt chemat de Dumnezeul sufletului tău, cel care ne-a creat pe amândoi şi ne-a „obligat” să fim împreună, pentru a te lăuda pe tine. În schimbul promisiunii tale, am să îmi dau cuvântul că nu îi spun incidentul de ieri seară.
Duminică te invit să petrecem împreună. Ce spui? Împlinim o viaţă de când suntem împreună, iar surpriza mea este un lucru la care nu te-ai aştepta niciodată.
Acum am să te las să îţi petreci această primă zi minunată din restul vieţii tale, împreună cu familia ta şi persoanele pe care le iubeşti cel mai mult. Îmi iau rămas bun de la tine şi, în speranţa că ne vom vedea din nou în astă seară, îţi urez cele mai plăcute clipe alături de cei dragi.


P.S.
Fâlfâitul aripilor mele să fie adierea inimii tale, iar gândul tău bun către mine să ajungă!


Semnat:
Îngerul tău păzitor

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog