08 martie, 2011

M-am nascut de ziua femeii... Si-mi place!

M-am nascut pe 8 martie si pot spune ca sunt impacat cu gandul.
Pe de-o parte nu e bine, pentru ca ziua mea de nastere este asociata cu ziua femeilor si a mamelor, ceea ca ii da acestei zile o aura de feminism si feminitate, cu toate ca, atunci cand cineva aude ca un barbat este nascut de ziua femeii, acest fapt i se pare iesit din comun, plin de virilitate, neobisnuit si deosebit.
Pe de alta parte este bine. In familie sunt sarbatorit in rand cu femeile si beneficiez de cadouri la fal ca si ele, ba mai mult, ziua de nastere avand o insemnatate mai mare decat o zi in care o multime de alte persoane sunt omagiate, atentia este indreptata catre ziua mea de nastere. Pot spune ca din acest punct de vedere trebuie sa ma consider fericit.
Numai tata este putin mahnit. El trebuie sa fie atent atat cu mine, cat si cu mama si sora mea. Dar, in fond, este vina lui. El cu gura lui mi-a spus justificand ziua mea de nastere, ca a calculat cu mare precizie cand sa ma nasc pentru ca eu sa fiu un cadou perfect pentru mama. Prietena mea insa, este la fel de mahnita... Nu in sensul unei uri, ci in sensul ca apecierile si urarile de 8 martie sunt impartite de catre amandoi.
Ce pot sa spun... Sunt fericit ca sunt nascut pe 8 martie.
Ironie sau nu, e un adevar pe care il iubesc mult.

2 comentarii:

  • Anonim says:
    14 iunie 2011, 21:41

    sinceritatea da un parfum deosebit acestor randuri!

    multumesc

  • Radu Vasile Chialda says:
    14 iunie 2011, 21:52

    cu placere...
    ma bucur ca iti place...
    au fost scrise cu bucurie si sinceritate...
    nu ma feresc de originea mea.

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog