04 aprilie, 2011

Bloggerii au talent...

...sau cel puţin aşa cred eu...

Cel mai mare talent îl am la pierdut timpul când nu este nevoie... dar asta o spun pentru că trebuie să fiu cinstit în primul rând cu mine... şi aş pune în aceiaşi găleată şi lenea periodică, dar nu acută, care se mai instalează în sinea mea când nu sunt motivat suficient.

Apoi sunt talentat la desen, mai precis la grafică (3 expoziţii până acum), talentat la lungit vorba (defect profesional), iar pentru că am petrecut foarte mulţi ani departe de casă şi în cămine studenţeşti, am fost nevoit să învăţ să gătesc... nu profi, pentru că nu găteam decât pentru mine şi eu nu ţineam la rigoare, dar îmi plăcea aspectul... îl dichiseam cât se poate de mult.

Mai scriu din când în când, poate nu aşa de bine, dar cât să mă amăgesc că sunt scriitor mediocru (poezie, eseu, proză scurtă - 2 cărţi şi o antologie). Şi pentru că mă aflu în faza finalizării studiilor doctorale în filosofie, am talent să filosofez, aşa cum spun unii, sau să gândesc bine, aşa cum zic eu... 

Unii mai spun că mă descurc la sintetizarea informaţiei şi la a folosi pentru lucruri simple explicaţii schematice, cu cuvinte simple. Spun ei... aceia care m-au văzut cum sunt.

Alţii spun că mă prea laud... Dar ce să fac... mi-au murit susţinătorii şi dacă nu mă laud eu, cine să o facă... şi-aşa sunt prea mic într-o lume aşa de mare.

Voi ce talente aveţi? 

Bloggerii au talent...
campanie susţinută şi iniţiată de G I G E L I T A T E A ... aka ... Citadela Sibiană

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog