22 septembrie, 2011

Toamna Baroca la Avrig

Contese şi conţi, baroni şi baronese, muschetari şi personaje mai mult sau mai puţin de poveste, o sa isi dea intalnire sambata 1 octombrie 2011 , la fosta reşedinţă de vară a baronului Sameul von Brukenthal de la Avrig (fostul Preventoriu), pentru a participa la a treia editie a Festivalului „Toamnă barocă la Avrig”.

Va fi o zi minunată, cu adevărat deosebită, petrecută într-un decor ce te pote duce foarte uşor cu gândul la poveste, o zi în care complexul de la Avrig se va deschide spre vizitatori.

Festivalul „Toamnă barocă la Avrig”, prima manifestare de acestă amploare organizată în România,este organizat de Consiliul Local al oraşului Avrig, Muzeul oraşului Avrig, Biblioteca Orasului Avrig , Centru de Informare Turistică Avrig , în parteneriat cu Fundaţia Samuel von Brukenthal şi Asociaţia „Prietenii Avrigului”

Evenimentul are multiple caracteristici (cultural, artistic, monden etc), iar organizatorii şi-au propus ca prin acesta să promoveze şi să readucă în atenţia opiniei publice, a autorităţilor locale şi naţionale, dar şi a locuitorilor Avrigului, singurul complex baroc de acest fel din România, dar şi multe alte elemente ale acestui stil prezente şi cunoscute în această zonă.

Va invitam sa petreceti o zi deosebita intr-un spatiu baroc, o intoarcere in timp printre personaje de epoca, gradini luxuriante, menuete, cai, flacari, arta si literatura. O zi intr-un complex baroc, o intoarcere in timp, o evadare din cotidian , asta va ofera evenimentul "Toamna baroca la Avrig", in ziua de 1 octombrie incepand cu ora 10.00, in gradinile Resedintei de vara a Baronului Samuel von Brukenthal. Va puteti simti intr-o zi conti, contese, marchizi, marchize sau... valeti si subrete, dupa dorinta si imaginatia fiecaruia.

Programul evenimentului:

11.00 Expozitie "Ingeri 2009" , Radu Chialda - doctor in filozofie
13.00 Salonul de literatura "De la baroc la poezia contemporana"
15.00 Trupa "Sol", concert in parc
16.00 Ansamblul "Huniadi Cantores" din Hunedoara - concert muzica renascentista si baroca
17.00 Spectacol ecvestru - Herghelia Matias
18.00 Dans de societate "Forever dance"
19.00 Concert de camera : Ansamblul baroc "Transylvania" din Cluj, la spineta Erik Turk
20.00 Spectacol cu foc, trupa Crispus din Sibiu
20.30 Spectacol cu lasere, trupa Conexiuni din Brasov
21.00 Bal la castel (costumatie de bal : costum de epoca sau tinuta de seara).

La restaurantul din parc veti putea servi specialitati si minuturi calde sau bufet rece, cafea, dulciuri, sucuri, bauturi.
La barul de la Balul baroc veti putea servi produse de patiserie, bauturi, sucuri, cafea, ceai.

4 comentarii:

  • Evewnimente Sibiu says:
    24 septembrie 2011, 04:41

    Felicitari avrigenilor pentru acest eveniment. Dar la a treia editie trebuia totusi sa se vada experienta din anii anteriori si sa fie ceva mult mai buna organizare. Si publicitate a evenimentului si in Sibiu. Ar venii multi sibieni daca ar fi promovare

  • Radu Vasile Chialda says:
    24 septembrie 2011, 11:53

    salutare... eu particip la acest eveniment pentru prima data... sunt avrigean, dar am fost plecat pentru foarte multa vreme la Iasi... acum incerc sa revin pe meleaguri natale... incepand de anul urmator am promis ca ma voi ocupa personal in promovarea evenimentului... am studii in domeniu si ma pricep, spun eu destul de bine... din pacate, in anul acesta si la editiile din trecut nu am avut cum sa ma implic decat in calitate de invitat... si mie imi pare rau ca nu este o promovare solida... dar eu voi organiza acel salon literar de anul acesta si expozitia de grafica, iar in program sunt implicati o seama de sibiueni din asociatia Artgothica si brasobeni din asociatia Cai Verzi... plus ceva bucuresteni si ieseni, scriitori si oameni de cultura prieteni ai mei... sper ca macar aceasta parte a evenimentului sa fie cat de cat nationala...
    poate la anul... daca mi se va da mai multa libertate am sa ma ocup personal de promovare...

  • misionara says:
    4 octombrie 2011, 08:58

    o manifestare de marcă. felicitări! cum a fost? cum a fost primit volumul meu, Radu? îți mulțumesc de prezentare. cu prieteniei și drag, dorina neculce

  • Radu Vasile Chialda says:
    4 octombrie 2011, 16:48

    Servus Dorina, sper ca nu e nici o problema cu ceea ce am discutat azi... nu cred ca e o problema chiar asa delicata... nu am insinuat nimic, doar am spus ca m-a surprins si atat... e normal si inevitabil ca doi oameni sa scrie aproximativ identic odata ce tema sau ideea este universal valabila... Eu zic sa nu iti faci griji...

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog