10 octombrie, 2012

Bine v-am regasit!

După o pauză de câteva luni de zile, în care nu am mai postat nimic, deşi mai avusesem momente de a profita de timpul liber, iată-mă din nou online. Îmi cer iertare cititorilor mei pentru indolenţa de a nu mai fi fost aici o perioadă, însă, promit că voi reveni cu noi postări care vă vor stârni curiozitatea. 
În această perioadă am fost într-un loc al vieţii mele şi într-un timp în care a trebuit să înfrunt demonii existenţei dure, pe meleaguri sălbatice, ale unei lumi atât de stranii încât, dacă nu te adaptezi, poţi pierde tot ce ai făcut până atunci.
Viaţa mea s-a schimbat de la o săptămână la alta în ultimul an. În fiecare zi s-a mai întâmplat câteceva care să contribuie la retragerea mea treptată din mediul online. Nu pentru că a fost ceva programat, ci pentru că de fiecare dată a trebuit să înfrunt noi provocări. Am deschis o librărie într-un mediu ostil şi o editură acolo unde cererea este foarte mică, dar unde, odată ce am reuşit să atrag pe cei care îşi doreau să existe aşa ceva într-un orăşel mic, s-a dovedit de neînlocuit.
Am organizat o tabără de creaţie literar-artistică la Avrig şi am obţinut un post de lector, deşi aexista şi oportunitatea de a preda în preuniversitar, unde am obţinut titulatura la liceul local. S-a dovedit un eşec total. Lucrurile nu sunt chiar aşa de roz la universitate. Multă muncă, stres şi multă bătaie de cap. M-am îmbolnăvit. Cum se spune: te ia de ficat şi se instalează stresul. La un moment dat nu mai rezişti.
Lucram pe cinci fronturi fără timp liber şi fără să se vadă ceva după mine. Dezamăgeam pe toţi din jurul meu şi mă neglijam foarte mult. Bani puţini şi investiţii enorme... Cum altfel să fie, dacă nu un eşec. 
Ţin neapărat să spun aceste lucruri, pentru ca cei care s-au obişnuit să citească blogul meu, să înţeleagă absenţa mea. Dar mai ales pentru că mă simt dator să dau aceste explicaţii şi a mă justifica pentru această neglijenţă, mai întâi pe mine şi apoi, dacă se va înţelege, şi pe ceilalţi.
Aşadar promit că voi avea ce să postez de acum în colo. Sper să reiniţiez poza zilei, să îmbogăţesc evenimentele promovate şi să aduc cât mai multe articole personale în jurnal şi în celelalte categorii. Voi încerca să nu schimb forma de prezentare a blogului, dar să o reorganizez.
Aştept însă cât mai multe comentarii. Am observat că toată vara au curs comentariile pe adresa de mail, pe care le-am publicat abia acum. Sper să nu fie prea târziu. Au fost şi comentarii răutăcioase. Nu le-am publicat, dar pot spune că datorită limbajului folosit nu puteau apărea pe pagina de blog. Ar fi fost plină pagina de beep-uri, pentru că întotdeauna se găsesc demenţi şi denigratori care să participe la dicţionarul de prostii româneşti.
Iată-mă din nou online şi sper să aduc zilnic, dacă nu săptâmânal noi articole.

2 comentarii:

  • Ana Maria says:
    11 octombrie 2012, 23:24

    Sper ca esti bine acum Radu! Asteptam vesti noi de la tine! Iti doresc multa sanatate si ai grija de tine!

  • Radu Vasile Chialda says:
    12 octombrie 2012, 08:33

    Multumesc mult... Nu ma asteptam sa imi mai scrie cineva dupa atata lipsa de activitte pe blog... Sper ca nu am lipsit prea multa vreme si articolele mele vor fi din nou citite.

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog