10 decembrie, 2012

Lansare de carte "Apocalipse imaginare" - Chialda Radu Vasile





3 comentarii:

  • clinici chirurgie plastica bucuresti says:
    28 octombrie 2013, 15:45

    A fost foarte frumos!

  • alexandra says:
    19 martie 2015, 12:10

    interesanta carte...ma duc si eu sa o cumpar

  • Radu Vasile Chialda says:
    20 martie 2015, 00:11

    Buna ziua... Pentru dumneavoastra doamna/domnisoara Alexandra...
    Ma tem ca aceasta carte nu mai este disponibila in librarii de mai bine de un an, stocul de peste 2000 de volume s-a epuizat, cu exceptia celor care imi apartin ca autor.
    Sunt Radu Chialda, proprietarul acestui blog a carui misiune s-a incheiat in 12 a 12 a anului 2012 odata cu aceasta carte... Nu am mai scris pe blog incepand cu acea data si de aceea va rog sa imi iertati lipsa de reactie... Inca mai primesc comentarii iar cand am timp le si moderez... Blogul este inca accesat ceea ce ma bucura foarte mult. desi nici un articol nou nu am mai scris de atunci.
    Daca doriti o carte, va rog sa imi spuneti adresa unde doriti sa primiti un exemplar si voi face tot posibilul sa va trimita cineva de acasa un volum. Eu sunt plecat din tara, predau la Birmingham University si nu am cum sa va fiu prea mult de ajutor, in afara de faptul ca pot vorbi cu cei de acasa din Romania sa va trimita volumul dorit. Pretul este de 15 lei, un pret care nu contine adaos comercial din librarie, asadar avantajos...
    Pentru mai multe detalii va pot stau la dispozitie pe e-mail la chialdabyvass@yahoo.com sau pe adresa editurii rcv.publishing@yahoo.ro

Trimiteți un comentariu

nu te costa nimic sa adaugi un comentariu

News bog